Titkos kódok jönnek az Instagramra, csak ezekkel lehet majd megnézni bizonyos videókat
Izgalmas új funkciót tesztel az Instagram: kódokkal lehet zárolni a Reels videókat, de jó hír, hogy lesz segítség.
Izgalmas új funkciót tesztel az Instagram: kódokkal lehet zárolni a Reels videókat, de jó hír, hogy lesz segítség.
A TikTok után az Instagram is lehetővé teszi a Reels videóknál, hogy a felhasználók az eredeti sebességnél gyorsabban nézzenek meg egy videót.
2018 után ismét megpróbálkozna egy dedikált rövid videós appal a Meta, kihasználva a TikTok körüli bizonytalanságot.
Bizarr hiba ütötte fel a fejét az Instagramon: a platform elkezdte elárasztani a felhasználókat olyan Reels-videókkal, melyeket általában okkal nem emel ki a platform algoritmusa.
A Meta olyan funkciót készített az Instagramhoz, ami segít enyhíteni a tartalomgyártók teljesítménykényszerét.
Rövidesen minden felhasználóhoz megérkezik a Spotify és az Instagram közös funkciója, amely segítségével az Instagram-bejegyzésben található dalokat lehet egyetlen mozdulattal hozzáadni a spotifyos lejátszási listához.
Szinte lehetetlen elképzelni, hogyan lehetne kihasználni, de mostantól akár 20 zeneszám-részlet is bevágható egyetlen Instagram Reels videó alá.
A YouTube az Instagram már meglévő funkcióból – mondjuk úgy – inspirálódott, és készített néhány újat a Shortshoz. Mutatjuk, mik jönnek.
Két különállóan elvégzett teszt is arra az eredményre jutott, hogy az Instagramon olyan videókkal találkozhatnak a 13 évesnél is fiatalabb gyerekek, amik nem nekik valóak. Még akkor is, ha egyébként nem is érdekli őket ilyesmi.
Kérdésekre válaszol, és kérésre tartalmakat is ajánl az Instagram mesterséges intelligenciával felokosított keresője.
Ideje bezárni az Instagramot – mondhatja rövidesen maga az Instagram a fiataloknak, ha úgy érzékeli, már túl sokat pörgették az este folyamán.
Az Instagram dolgozói számára régóta ismert, hogy milyen problémásan működik a platform ajánló algoritmusa, tenni azonban nem nagyon tudnak ellene. Hogy milyen komoly gondok vannak, arról ír The Wall Street Journal.
Eddig csak az amerikai felhasználók körében tesztelték, most azonban mindenkinél elérhetővé teszik a népszerű videós formátum letöltésének lehetőségét az Instagramon.
Az EU-s szabályoknak megfelelve hamarosan újból választható lesz a Meta közösségi szolgáltatásain, a Facebookon és az Instagramon is a tartalmak időrendben történő megjelenítése. De a keresések is átalakulnak.
Utazni akartak, és közben Instagram Reels-videókat készíteni egy új iPhone 14-gyel azok az indiai szülők, akik ennek érdekében eladták a mindössze 8 hónapos gyermeküket.
Hamarosan a magyar felhasználók is letölthetik majd azokat a videókat az Instagramról, amiket nyilvánosan elérhető fiókok tulajdonosai töltenek fel a platformra.
Az Instagram még januárban kezdte el tesztelni a fizetőfalat, most pedig a széleskörű bevezetéshez is hozzákezdenek.
Míg korábban a fiatalok legkedveltebb online találkahelye volt a Facebook, mára inkább szüleik, nagyszüleik látogatják a legnagyobb közösségi oldalt. Ez viszont nem annyira tetszik a hirdetőknek, és így az oldal alapítójának sem.
Egyelőre csak néhány országban jelennek majd meg hirdetések az Instagram Reels nevű funkciójában, de ez idővel változik. Emellett a Facebook Történetekben is felbukkan majd egy új hirdetési forma.
Újabb lépést tett az Instagram annak érdekében, hogy a TikTok mellett nagyobb teret kapjon a Reels nevű videós funkciója.